Meten wat je wilt weten
Medewerkers die gelukkig zijn, thuis én in hun werk zijn productiever, creatiever en gewoonweg waardevoller voor een organisatie. Kortom, gelukkige mensen creëren betere resultaten. Happy People, Good Results.
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe krijg je dat radartje aan het draaien?
Door te zorgen dat het werkvermogen van je medewerkers positief verandert. En om dat voor elkaar te krijgen, wil je weten welke factoren het werkvermogen beïnvloeden. Met de juiste ‘People Analytics’ achterhaal je deze informatie, de zogenaamde stuurfactoren.
Stuurfactoren geven duidelijke richting
Analytics begint met het stellen van de juiste vragen.
Directieleden en leidinggevenden moeten hun doelen en ambities helder hebben om te bepalen wat zij willen weten over hun medewerkers. Je moet op zoek naar de vraag ‘achter de vraag’ om de juiste gegevens boven water te halen.
Op basis van analytics worden beslissingen in de organisatie datagedreven en daarmee wordt het gedrag van medewerkers beter voorspelbaar. Dat is met name voor HR Businesspartners zeer waardevol.
En daarnaast is het ook waardevol voor medewerkers. De verzamelde data geeft de werkgever namelijk de mogelijkheid om ‘goed werkgeverschap’ vorm te geven. De stuurfactoren die resulteren uit het onderzoek geven daar toe een duidelijke richting.
Inzicht in onze Analytics
Onze onderzoeken leveren veel data op.
Uit deze data analyseren wij de actiegerichte stuurfactoren.
Hieronder een greep uit veel voorkomende stuurfactoren
en de informatie die je daaruit kan halen.
Wat wil jij weten?
Onze methodes zijn gericht op het objectief en gericht verzamelen van data over medewerkers in hun organisatie. Daarvoor maken we gebruik van gevalideerde vragenlijsten maar ook van vragenmodules die we samen met jou als opdrachtgever op maat maken.
Wat wil jij vragen?
We bieden uitgebreid onderzoek, met of zonder begeleiding in de voorbereiding of opvolging.
Maar alles staat of valt met het stellen van de juiste vragen. Mogen wij je hierbij helpen?